sobota, 2 kwietnia 2016

Co czytam przy śniadaniu czyli Share Week 2016


Jeśli lubicie zaglądać na blogi wiecie z pewnością że od kilku dni trwa Share Week i doskonale znacie już jego zasady. Tym którzy jeszcze się z nimi nie zetknęli powiem w skrócie, że w tym tygodniu autorzy blogów polecają czytelnikom swoje ulubione strony. Fajna, pozytywna akcja która dodatkowo daje nam możliwość poznania nowych interesujących miejsc w sieci.

Bardzo trudno jest wybrać te trzy najważniejsze blogi ale po namyśle moja lista przedstawia się następująco:


Anna Gacek - W sumie nie wiem jak to się stało, znalazł się tu blog modowy. I to jako pierwszy. Moda nie jest moim konikiem a już zupełnie nie jest nim czytanie o niej. Ale to nie jest zwykły blog o modzie tylko o tej przez duże M, o modzie sztuce. A to jest już znacznie ciekawsze. O pięknych sesjach zdjęciowych, o ciekawych kolekcjach czy osobach na których styl naprawdę warto zwrócić uwagę. 

Poza tym, nie o samą modę tu chodzi, ale i o autorkę którą uwielbiam za jej idealny gust muzyczny, za cudowny sposób przekomarzania się z Wojciechem Mannem (którego uwielbiam w równym stopniu) podczas ich wspólnych audycji w radiowej Trójce ale również za jej styl ubierania się który mogłabym kopiować w nieskończoność. No więc jak mogłabym nie czytać jej bloga, no jak?



Jest Rudo - Blog Natalii o fotografowaniu, obrabianiu zdjęć i o blogowaniu. Bardzo praktycznie, przystępnie a do tego z humorem. Znalazłam tu ogromną ilość porad i nadal zaglądam szukając odpowiedzi lub po prostu aby poczytać przy porannej kawie. A jeśli o kawie mowa, to bardzo polecam Wam post o ciężkim życiu bloggera. Jest doskonały! Żebyście nie męczyli się szukaniem tutaj załączam link. "Bloger to ni jest zawód. Blogowanie nie wywodzi się z pasji. Bloger to stan umysłu". Koniec cytatu ;-). Nie wiem czy mój umysł osiągnął już ten etap, ale ustawiając kolejny raz statyw nad kubkiem do kawy czy śniadaniem stwierdzam że jestem już blisko...
Worqshop - I jak mawiają last but not the least blog Kasi która namówiła mnie i jakieś kilkaset innych dziewczyn w Polsce na rozpoczęcie zabawy w kreatywne dokumentowanie wspomnień z albumem project life. W jej grupie na facebooku jest nas już ponad 600. Kasia stworzyła też interaktywny kurs instruktażowy z pełnym know how dla rozpoczynających tę zabawę. To naprawdę COŚ w tej naszej zupełnie niszowej dziedzinie. Zainteresowanych odsyłam do jej postu

To są moje trzy tegoroczne nominacje chociaż oczywiście blogów które sobie cenię i na które zaglądam jest o wiele więcej chociażby Żyj Kochaj Twórz który pierwszym, z którego uczyłam się jak założyć swojego bloga, One Little Smile prawdziwa perełka graficzna, czysta przyjemność oglądania, czy najlepsze na świecie blogi kulinarne Kwestia Smaku oraz White Plate. W tym tygodniu już wiem że dołączą do tej listy kolejne ponieważ dzięki Share Week poznaję całe mnóstwo świetnych stron co dowodzi jak udana jest to akcja.

Zajrzyjcie do moich faworytów w wolnej chwili. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. 

1 komentarz:

  1. Hej, patrzę patrzę czytam czytam i mi się buźka śmieje! Od 3h bardzo intensywnie pracuję (maile i te inne sprawy, które za entym razem odbierają radość życia) a tu pod koniec dnia taka niespodzianka. Jest mi niezmiernie miło. Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń