sobota, 9 kwietnia 2016

Project Life #4 - wiosna w albumie!


Moi Drodzy, to już nasze czwarte spotkanie z Project Life. Nie wiem jak Wam się one podobają ale dla mnie są to najprzyjemniejsze posty do opracowania. One po prostu piszą się same!

Kiedyś już Wam wspominałam, że stale czuję że jestem na etapie poszukiwania własnego stylu. To w końcu mój pierwszy album PL a do tego wielka fascynacja więc wciąż szukam inspiracji na innych blogach czy w Pinterestowych tablicach. Oj chyba jeszcze trochę czasu minie nim zacznę tworzyć spójne stylistycznie rozkładówki. Uwielbiam jasne, proste, czasem wręcz monochromatyczne strony, które tworzy miedzy innymi Kasia z Worqshop. Ale z drugiej strony ogromne wrażenie zrobiły na mnie ostatnio szalone, kolorowe, zapisane drobnym maczkiem strony Mumki. Dziewczyna robi wręcz niesamowite rzeczy. Są u niej stemple, media, warstwy, wszystko! Mnóstwo wszystkiego! A do tego jest cała masa pozytywnej energii. Wiem, że muszę kiedyś spróbować zrobić jakiś layout w jej stylu. Koniecznie! Sami widzicie,  podoba mi się zbyt dużo rzeczy. Nawet te będące swoim przeciwieństwem!

No ale przechodząc do sedna oto moje marcowe tygodnie. Ani nie są monochromatyczne ani nie ma na nich szaleństw mediowych ale za to są moje :-)



Tydzień 10 czyli Hooray Pizza Day! Jeszcze nie do końca mieliśmy wiosnę , niemniej jednak pogoda była już znacznie przyjemniejsza i dzięki temu powoli, po przerwie zimowej, udało mi się wrócić do biegania w moich ukochanych Łazienkach. Po prostu Runtastic! Jeśli chodzi o wykorzystane w albumie karty, po raz kolejny sięgnęłam po papiery Teresy Collins Life Emporium i do tego oraz do kolejnego tygodnia sama docinałam te z drewnianymi tłami. Już chyba wspominałam jak bardzo je lubię :-)


Kolejna karta to Dzień Kobiet no i w albumie zrobiło się troszkę różowo... Mam nadzieję, że nie wyszło zbyt słodko. Wszystko przez to, że nie udało mi się kupić moich ulubionych białych tulipanów ;-)



No i wreszcie jest! Mamy zapowiadaną wiosnę! Dość nieoczekiwanie jeszcze przed oficjalną datą 21 marca wszędzie zaczęło robić się zielono. W tej sytuacji nie mogłam nie zrobić "zielonej" strony!

Ostatnio dochodzę do wniosku, że coraz bardziej lubię robić karty sama. Niedługo zużyję wszystkie prawie-gładkie z mojego zestawu. Ciekawe, że na początku zupełnie nie wiedziałam co z nimi zrobić. Teraz czuję, że wreszcie mam gdzie poszaleć ze stemplami czy naklejkami.  Słoik uważam, że wyszedł świetnie! Co o nim myślicie?





Na koniec mamy kartę  poświęconą Świętom Wielkanocnym. Jak Wam się podoba czarno-złota stylizacja? Nie jest to może oczywiste połączenie ale myślę, że te kolory bardzo ładnie się tu skomponowały. Jest też dzięki nim trochę bardziej elegancko i odświętnie niż na innych kartach. Jakoś nie mogę się zdecydować, żeby używać złotych motywów na co dzień :-). A Wy często je wykorzystujecie?




Na koniec jeszcze raz dla Was moja ulubiona "#Wiosna".
Mam nadzieję, że podobały Wam się moje propozycje i że zajrzycie do mnie w kolejnym miesiącu. Zapraszam bo znowu szykuje się lekka zmiana w stylistyce :-).


3 komentarze:

  1. Świetne stronki PL, wielkanocna karta ogromnie mi się podoba, świetne kolory takie nieszablonowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne strony! Super dobrane karty, kolory i dodatki, wszystko pięknie współgra ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny! Strasznie miło czytać takie pozytywne komentarze :-D. You Made my day!

    OdpowiedzUsuń