sobota, 16 kwietnia 2016

Czas na relaks, czas na layout



Ci z Was, którzy zaglądają do mnie częściej wiedzą z pewnością, że layouty nie są zbyt bliską mi formą scrapbookingu. Bądźmy szczerzy, tylko jeden do tej pory znalazł się na blogu! To nie znaczy, że mi się nie podobają, wręcz przeciwnie, uważam że są bardzo fajną formą oprawy szczególnych dla nas zdjęć. Ale jakoś, mimo wielu obejrzanych wzorów i wielu tutoriali, strasznie ciężko jest mi coś własnego wymyślić.

Tym razem pojawiło się jakieś malutkie natchnienie, śliczne zdjęcie i papier który aż się prosił o wykorzystanie. Tak więc udało się. Jak oceniacie efekt końcowy? U mnie zazwyczaj wszystko musi być poukładane i symetryczne ale bardzo się starałam trochę tu nabałaganić, żeby było bardziej stylowo-scrapbookowo :-)


Papier wykorzystany jako baza pochodzi z kolekcji Echo Park Homegrown. natomiast pozostałe papiery to po prostu pasujące mi skrawki (Crate Paper Hello Love czy  tłoczony papier Brazzill). Dodatki to alfabet drewniany Thickers, literki Bo Bunny i naklejki Mambi. Mamy też drobne wzorki w narożnikach zrobione techniką embossingu na gorąco i obowiązkowe chlapanie mgiełką :-).

A na koniec jeszcze kilka bardziej szczegółowych zdjęć.



Mam nadzieję, że mój layout się Wam spodobał i życzę wszystkim miłego weekendu :-)

2 komentarze:

  1. wyszedł fantastycznie :) tak ciepło i rodzinnie ;) fajnie wszystko dobrałaś i skomponowałaś :) no i super chlapania :)

    OdpowiedzUsuń