niedziela, 5 lutego 2017

Project Life #11 - stronki październikowe


Dzisiejszy weekendowy post poświęcony jest moim ulubionym stronom z października. Wybrałam dla Was trzy najbardziej moim zdaniem udane.

Pierwsza jest jedną z moich ulubionych w tym roku. Bardzo podoba mi się połączenie czarno-białych i blado-różowych kart oraz złotych dodatków. Nieczęsto mam odwagę dodać coś błyszczącego, ale tu mi bardzo pasowały takie elementy. Papiery pochodzą z wrześniowego kitu od Citrus Twist.



Kolejna strona również powstała z materiałów z zestawu Citrus Twist. A co powiecie na ten format koszulek? Uwielbiam kwadratowe zdjęcia więc chyba będę z nich częściej korzystać.




I ostatnia strona już z samego końca miesiąca. Wytrwali obserwatorzy oczywiście zauważą pomyłkę w numeracji tygodni :-) Ech, samo życie :-).



Inspirującej niedzieli Wam życzę! Miłego popołudnia!


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) trafiłam na Twój blog z grupy Project Life na FB. Bardzo podobają mi się Twoje strony. Chciałabym zapytać jakiej wielkości są Twoje kwadratowe zdjęcia i gdzie je wywołujesz? Czy aktualnie prenumerujesz jakieś kity? Ja podobnie jak Ty zamawiałam Studio Calico, ale zarówno karty jak i stemple czasami mnie rozczarowywały i zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, cieszę się że do mnie zajrzałaś :-) Kwadratowe malutkie zdjęcia mają między 6 a 6,5cm, robię kolaże i drukuję obecnie w domu, wcześniej wywoływałam w Rossmanie (4 zdjęcia na papierze 15 x 15 cm). O kitach postaram się napisać na blogu w przyszłym tygodniu, planuję kolejną recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wielkie dzięki za informację �� Czekam w takim razie na recenzję pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń