sobota, 28 stycznia 2017

Małe pomysły na.... banerki


Chcę Was dziś zaprosić na mini cykl z moimi pomysłami dotyczącymi prowadzenia albumu project life. Postanowiłam pokazać Wam kilka sposobów na fajne dodatki do kart lub urozmaicenie waszych stron.

BANERKI

Jako pierwszy - mój pomysł na banerki. Bardzo lubię ten sposób ozdabiania kart, dodawanie mini etykietek ale nie zawsze mam ich wystarczającą ilość w gotowych naklejkach. W związku z tym często robię je sama.



SRÓBUJECIE?

Wystarczy porządny blok papieru (używam bloczków do malowania akwarelami np. Canson, około 200g), wasze ulubione stempelki, tusz, papiery na tło i dziurkacz. Ponieważ oczywiście nie mam specjalnego dziurkacza, używam kształtu kwiatka lub serduszka i na samym brzegu wycinam nimi zaokrąglone różki.



Kiedy już zrobicie stempelki i wytniecie kształty, dobieramy odpowiednie tło papieru, docinamy go na odpowiedni kształt i przyklejamy. Jak wolicie trochę bardziej przestrzenne dodatki, możemy nakleić całość na tekturkę.

I jak podobają się Wam? Będziecie korzystać?

MAŁE POMYSŁY NA....

Zaglądajcie na bloga, będą kolejne :-)






3 komentarze:

  1. Fajny pomysł, mam trochę stempli i nieraz nie wiem co z nimi począć, a że dopiero raczkuję w temacie, to wszelkie pomysły chłonę jak gąbka :)
    dziękuję Ci za ten
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Myślę, że przemycę coś takiego i u siebie w albumie :)

    OdpowiedzUsuń