środa, 16 marca 2016

Kartka wielkanocna - wersja pastelowa


Moja druga tegoroczna kartka wielkanocna powstała w kolorach pastelowych. Taak, wiem, znowu jest słodko....Niech już zacznie wszystko kwitnąć i wypuszczać listki, to ja się wreszcie uspokoję z tymi kolorkami, bo już zupełnie nie poznaję samej siebie :-). Kto to widział, żebym ja takie słodkości produkowała (!). Nie zrażajcie się jednak, obiecuję poprawę. 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie wielkanocne bloga Na Strychu oraz na pastelowe wyzwanie Bee Scrap. 












4 komentarze:

  1. jaka urocza kartka :) świetne kolory :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo.....ogromnie mi przypadł do gustu napis na drewnie i tło tego zielonego "kocyka" pod drewnem. wygląda super! Całość też mi się podoba, żeby nie było :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń