piątek, 5 sierpnia 2016

Gossamer Blue - zestaw do Project Life


Witam Was Moi Drodzy,

Ciekawa jestem kto z was myśli o srapbookwych prenumeratach. Wiele z was wie o klubach wysyłkowych, w których można zaprenumerować comiesięczne przesyłki z zestawami do scrapbookingu, project life czy do plannerów. Sama kilkakrotnie wspominałam w postach o zestawach ze Studio Callico, które zamawiam od kilku  miesięcy. Niestety ostatnie dwa sety były dla mnie trochę rozczarowujące, nie podobały mi się ani karty ani dodatki. Rozpoczęłam więc poszukiwania innego rozwiązania i trafiłam na firmę Gossamer Blue i chciałam wam pokazać ich lipcowy zestaw.

Jest mniejszy niż ten z SC. Jak widzicie z dodatków mamy tu: arkusz naklejek, arkusz chipboardów, cekiny, drewienka, plastikowe kształty i zestaw stempli. Wszystkie rzeczy bardzo fajnej jakości, spójne kolorystycznie choć nie wszystkie jak dla mnie praktyczne. Nie mam na przykład koncepcji jak wykorzystać te plastikowe elementy, bo w koszulkę projectlifową przecież ich raczej nie wcisnę ;-). Za to chipboardy to mój absolutny hit, ostatnio zupełnie nie mogę się bez nich obejść. Lubię to lekkie wrażenie trójwymiarowości, które nam dają.



Tym co zdecydowanie odróżnia Gossamer Kit od Studio Callico są fajne karty do albumów. To był najsłabszy punkt w zestawach  SC. Zarówno wzory były strasznie nierówne, w różnych stylach niedających się połączyć, do tego kiepskie kolory. Bardzo mało je stosowałam. Tu natomiast mamy naprawdę udany komplet w ciekawych kolorach, w proste, graficzne wzory. Taki styl bardzo mi odpowiada.



Jest też coś co bardzo lubię czyli fajny zestaw stempli, kilka z nich naprawdę ładnych. Muszę przyznać że niezbyt dużo stempli ze zestawów SC mam ochotę użyć, mimo że przecież generalnie ogromnie je lubię i często stosuję. Zazwyczaj były to jednak malutkie napisiki lub niezbyt ciekawe kształty. W zestawie z Gossamer Blue jest kilka, które już widzę, że wykorzystam nie raz.




Z trochę mniej pasujących mi rzeczy są drewienka, jakoś nie bardzo mi się te kształty podobają i cekiny które bym pewnie z chęcią wykorzystała gdybym miała fuse tool ale na razie nie planuję go zakupić.

Mimo tych dwóch słabszych stron, bardzo mi się ten zestaw podoba. Dodatkowym plusem jest fakt że w pierwszym miesiącu nie płacimy kosztów transportu. Sam zestaw do Project Life kosztuje 19,95 USD, później z wysyłką niestety już 33 USD więc robi się to nieco mniej atrakcyjne :-(. W tym miesiącu przez przypadek jednak znowu zaoszczędziłam na przesyłce ponieważ moja płatność kartą nie przeszła, sybskrypcja się wyłączyła i musiałam ponownie zaprenumerować kit. Dzięki temu znowu nie płaciłam za dostawę. Nie wiem czy celowo bym się na takie naciąganie zdecydowała ale tym razem z tego skorzystałam i wyczekuję już mojego sierpniowego zestawu.

Jeszcze nie wiem czy kity z Gossamer Blue są tym idealnym rozwiązaniem jakiego poszukuję, ale na razie zapowiadają się całkiem nieźle.

Dajcie znać jak się wam taki zestaw podoba.

0 komentarze:

Prześlij komentarz