niedziela, 15 stycznia 2017

Project Life - kolejny rok przed nami

Uwierzycie, że minął już rok?  Rok temu zdecydowałam, że będę prowadzić albym Project Life, zakupiłam wszystkie niezbędne akcesoria i wystartowałam. Dosyć niepewna czy dam radę, czy wystarczy mi zapału i czy wyjdzie z mi z tego coś fajnego.

Dziś wiem, że jest to już niezbędny element mojego życia, nałogowo fotografuję naszą codzienność i uwielbiam robić kolejne strony pokazujące nasze życie. Wiadomo, jedne z nich robią się same, od razu wiem co i gdzie chcę użyć. Przy innych trzeba się dłużej nagłowić, żeby efekt mi się podobał. Ale satysfakcja jest ogromna. Tym bardziej teraz gdy patrzę na grubiutki segregatorek obok mnie oraz kiedy czytam Wasze komentarze! Cudwnie wiedzieć że zaglądacie do mnie i podobają się Wam moje prace.

Czuję co prawda, że jeszcze sporo zostaje do ulepszenia, cały czas wynajduję na pintereście kolejne inspiracje dla moich stron ale widzę też, że przeszłam długą drogę przez te 12 miesięcy. Nie do końca podobają mi się pierwsze tygodnie ale z drugiej strony - bez nich nie doszłabym do tego co robię dzisiaj.

Dziś chciałam Wam pokazać stronę otwierającą kolejny rok. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jeśli poszukujecie pomysłów na stworzenie fajnego noworocznego otwarcia, zajrzyjcie też koniecznie na blog Family Portraits. Zajrzyjcie, przeczytajcie a zobaczycie jaki news czeka na samym końcu :-)))))

A tak na koniec muszę Wam się jeszcze pochwalić że od stycznia adres mojego bloga to coffeebreakbypati.pl. Z poprzedniej strony jest na niego przekierowanie więc traficie tu bez problemu, ja jednak cieszę się, że działam już pod krótszą i łatwiejszą do zapamiętania nazwą.

Pozdrawiam Was i życzę Wam samych pięknych chwil w najbliższych miesiącach!








2 komentarze:

  1. Hej! Obserwuję Twojego bloga już od jakiegoś czasu, ale pierwszy raz piszę! Jestem zauroczona Twoimi wpisami Project Life! Super robota i mnóstwo inspiracji! Czekam na więcej :) Powodzenia w Nowym Roku! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna! Bardzo ci dziękuję za takie miłe słowa. Będzie więcej! Obiecuję :-)

      Usuń