sobota, 12 listopada 2016

Sierpień w albumie


Nadrabiam braki w publikacjach jak szalona, prawda?

Tak, tak, trochę postanowiłam się za siebie wziąć, bo już zdecydowanie za dużo się tych nieopublikowanych stron zebrało. Cóż, trzeba przyznać, że systematyczność nie jest moją najmocniejszą stroną, ale kiedy już miarka się przepełni, to hurtowo rozprawiam się z tematem. Także cieszę się, że wychodzę na prostą ale najbardziej cieszę się, że mogę wam pokazać kolejną porcję albumowych stron. Bo przecież o to właśnie chodzi z prowadzeniem mojego bloga!

Dziś chciałam Wam pokazać strony z sierpnia. Powstały głównie w oparciu o zestaw do project life z Gossamer Blue, który w dalszym ciągu prenumeruję. Muszę co prawda przyznać, że są zestawy z kolejnych miesięcy są do siebie bardzo zbliżone, co miesiąc składają się ze stałych elementów: zestawu kart (no, tu nie ma zaskoczenia ;-), naklejek i chipboardów które są zawsze w tym samym kształcie, różnią się tylko napisami i kolorami. Do tego jakiś stempelki i kilka drobiazgów. Wszystko jest pięknie zgrane kolorystycznie, pod tym względem nie mam im nic do zarzucenia, ale biorąc pod uwagę cenę zestawu, to chyba jednak nie jest to przygoda na dłuższą metę. Dla mnie oznacza to oczywiście, że już zaczynam rozglądać się za czymś nowym ;-).

W sierpniu zestaw GB był w uroczych pastelowych kolorach, które w połączeniu z lekkimi drewnianymi i złotymi dodatkami naprawdę dobrze się komponują. Zobaczcie z resztą sami.



Ta strona również powstała głównie na bazie tego samego kitu.



Na ostatniej stronie mamy już nieco odmiany, znudziły mi się już trochę te pastelowe klimaty i wykorzystałam zestaw naklejek od Amy Tangerine. To naprawdę śliczna kolekcja która w czerwcu była dostępna w sklepie scrapki.pl. 



1 komentarz:

  1. hejka a ja mam pytanko - na jakiej drukarce i w jakim programie drukujesz swoje zdjecia do PL?

    OdpowiedzUsuń