piątek, 24 marca 2017

Project Life #12 Listopadowe love


Czas najwyższy zamykać powoli zeszły rok w albumie, co o tym sądzicie? Muszę Wam powiedzieć, że nie jestem zadowolona z siebie, że na blogu zawsze jestem tak bardzo w tyle z publikacją postów. Ech, trzeba coś z tym zrobić! To powinno być moje noworoczne postanowienie!

Dziś wybrałam dwie, moje ulubione listopadowe rozkładówki. Zapraszam Was serdecznie do pooglądania :-)

TYDZIEŃ 44

Nie wygląda to na ponury listopad prawda? Piękny był ten początek miesiąca! Cieszę się, że udało mi się przed wyjściem do pracy uchwycić na zdjęciu taki poranek. Sama stronka jest dosyć prosta i oszczędna w dodatki. Karty zrobiłam sama lub pochodzą z zestawu Currently Becky Higgins a chipboardy i alfabet są z październikowego zestawu Citrus Twist Kits.




TYDZIEŃ 45

To pewna niespodzianka, że po pięknych słonecznych dniach spadł śnieg, ale za to naprawdę urocza. Ten pierwszy  - zawsze jest powodem do radości. Pisząc to w pierwszych dniach wiosny, mam jadnak nadzieję, że nie czeka mnie to w najbliższym czasie :-) Obejdę się bez takich atrakcji do kolejnego listopada!

Tym razem korzystałam z typowo zimowych dodatków które pochodzą z zestawu Hip Kit. Tak..., znowu postanowiłam przetestować jakąś nową firmę :-). Zbliżające się Boże Narodzenie (nie teraz kiedy to piszę, tylko w listopadzie, kiedy powstawały stronki :-)) to okres strasznych pokus. Wszędzie czają się na scrapowiczki piękne świąteczne i zimowe dodatki a wszystkie firmy prowadzące subskrypcje przygotowują specjalne zestawy na tę okazję. Oj ciężko się temu wszystkiemu oprzeć....

Poza tym, tak jak poprzednio, część kart robiłam sama, część wykorzystałam z kitu Currently a tytułowa karta "Amazed" pochodzi oczywiście od Family Portraits. Wykorzystałam też zestaw ślicznych stempli - napisów, śnieżynek i innych zimowych akcentów ze Studia Forty.





Tymczasem żegnam Was wiosennie i ciepło i "do poczytania niebawem" :-)

Pati

0 komentarze:

Prześlij komentarz