środa, 1 listopada 2017

Plan lekcji - wersja 2017


A tak naprawdę nawet dwa!

W tym roku zaszalałam i udało mi się przygotować dwie wersje: jedną dla wszystkich domowników, a drugą - specjalnie dla najbardziej zainteresowanej tematem samej uczennicy :-)
Jest to jedna z nielicznych rzeczy, które robię, o praktycznym zastosowaniu, a w dodatku służy nam przez 10 miesięcy. Warto się do niej przyłożyć :-)

 Obie wersje powstały głównie w oparciu o produkty Felicity Jane, chociaż zawsze też sięgam po domowe zasoby papierów i dodatków.


Wersja dla mojej córki jest trochę weselsza - jeśli kojarzy wam się trochę świątecznie, to jest to bardzo trafne skojarzenie! Papiery są właśnie z kolekcji bożonarodzeniowej. Nie wiem skąd pojawił się taki pomysł i z góry przepraszam za wzmiankę o tym temacie jeszcze w listopadzie, ale kiedy już po nie sięgnęłam, nie mogłam wybić sobie tego pomysłu z głowy. Mam nadzieję, że nie jest bardzo świątecznie, bo co my zrobimy na wiosnę! Jak myślicie?


Jeśli jesteście zainteresowani pochodzeniem materiałów to znajdziecie tu linki do najważniejszych produktów: papiery są częścią zestawu który jest dostępny tu, natomiast  duże literki są tu i tu. Mniejszy alfabet pochodzi z prenumeraty ze Studio Callico natomiast nazwy dni tygodnia z zestawu naklejek od Becky Higgins.


Ciekawa jestem czy wy, scrapbookowicze, robicie też plany lekcji? Wrzućcie linki do swoich zdjęć w komentarzach! Byłoby super popatrzeć na wasze pomysły!

0 komentarze:

Prześlij komentarz