piątek, 24 listopada 2017

Ulubiona stronka tej jesieni





















Druga połowa listopada to taki lekko nieokreślony czas -  jesień w pełni czy już początek zimy? Sama nie wiem, w tym tygodniu spadł pierwszy śnieg o czym szeroko informował FB :-) (ja leżałam chora więc jakoś nie bardzo zwróciłam na niego uwagi, o zgrozo nie zrobiłam nawet zdjęcia!) a poza tym na każdym scrapbookowym blogu i profilu pełno już grudniowych zapowiedzi. U mnie jeszcze przez chwilę
- na przekór ogólnym trendom - będzie jesiennie.


Nie powiem, też miałabym ochoty skupić się już na bożonarodzeniowych przyjemnościach, ale najpierw koniecznie chciałam wam pokazać moją absolutnie ulubioną ostatnio skończoną stronkę. To połączenie ciepłego drewna z zielenią chodziło za mną od dawna, czekałam jednak na odpowiedni układ kolorów na zdjęciach. I proszę! Na początku października wszystko idealnie zagrało.


Większość zielonych kart pochodzi z core kitu Becky Higgins Fresh zaś dodatki były kombinowane z najróżniejszych zestawów naklejek i literek.


Jako białe, lub prawie białe bazy posłużyły karty zebrane z różnych zestawów oraz całkiem białe jak ta z napisem LOVE i stemplem THE SIMPLE LIFE. Proste rzeczy zawsze dobrze wyglądają.


Mam nadzieję że spodobał Wam się ten ostatni jesienny akcent. Następnym razem widzimy się już w "grudniownikowej" odsłonie! Taaaaaak, dokładnie, nie przejęzyczyłam się... Oj będzie się działo!

Trzymajcie się ciepło!
Pati

0 komentarze:

Prześlij komentarz