piątek, 18 grudnia 2015

Ozdoby z filcu


To mój kolejny pomysł na świąteczny nastrój w domu.

Pierwsze filcowe zawieszki szyłam wiele lat temu, kiedy moja córka była na tyle mała, że dół choinki musiał być udekorowany nietłukącymi i niejadalnymi ozdobami. Wtedy były to kolorowe sówki. W przeciwieństwie do styropianowych bombek i jabłuszek które wspaniale dało się gryźć, one sprawdziły się całkiem nieźle i przetrwały ten trudny okres. No, może nie wszystkie, ale przynajmniej część z nich....

Następne choinki i piernikowe ludziki pojawiły się kilka lat później, nikt ich już nie próbował gryźć, ale przeglądając je jakiś czas temu doszłam do wniosku, że swoje najlepsze dni mają już za sobą. W końcu bardzo intensywnie uczestniczą w najróżniejszych zabawach moich dzieci przez te kilka zimowych tygodni.

W związku z tym postanowiłam przygotować nowy zestaw zawieszek i przedstawiam niniejszym kolekcję Boże Narodzenie 2015 :-)

A jeśli i Wam się takie zabawki podobają polecam stronę Barbara Handmade gdzie można kupić gotowe lub szyte na specjalne zamówienie naprawdę urocze filcowe produkcje.







0 komentarze:

Prześlij komentarz