niedziela, 22 maja 2016

Kartka dla młodej pary


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę ślubną, którą przygotowałam dla uroczej pary, u której gościliśmy w miniony weekend. Spędziliśmy cudowne chwile w zielonogórskiej winnicy oraz nad pobliskim jeziorem. Na pewno zobaczycie te miejsca na zdjęciach w albumie Project Life :-)  

Po raz pierwszy przygotowywałam kartkę na taką okazję ale muszę przyznać, że jest to temat równie wdzięczny, co bożonarodzeniowe ozdoby. Czyli czysta przyjemność wymyślania :-) Jako bazę wykorzystałam papier UHK Gallery, zielona krateczka jest z Echo Parku natomiast słomka jest z kolekcji Love Crate Paper. Tekturki są z mojej ulubionej Wycinanki i zostały wybielone nieco białym tuszem. Muszę przyznać, że tusze Brillance Tsukineko są ostatnio moimi absolutnymi ulubieńcami. Nie mogę się nadziwić jak dobre mają krycie i jak pięknie odbijają stemple. 

Mam nadzieję, że taka biało-zielona kompozycja dobrze waszym zdaniem pasuje do majowego wiosennego ślubu. 




1 komentarz: