niedziela, 30 października 2016

Plan lekcji 2016



Uff, udało mi się go opublikować jeszcze w październiku! Chyba nie jest ze mną tak źle. No, za dobrze też nie jest, bo od zrobienia do sfotografowania i wrzucenia na bloga minął ponad miesiąc... No ale myślmy pozytywnie i cieszmy się z tego co nam wychodzi. Prawda?

Plan lekcji to rodzaj projektu, który daje mi naprawdę dużo satysfakcji. Nie jest to layout, który utknie później w jakiejś szafie, tylko coś na co przez najbliższe kilka miesięcy będziemy często zerkać. Ciekawe jaką kolekcją będę się mogła pochwalić za kilka lat. Jak zwykle podchodzę do życia optymistycznie i wierzę, że w następnych latach też uda mi się na nie znaleźć chwilę czasu. Na razie widzę że zeszłoroczna i tegoroczna wersja znacznie się od siebie różnią. Od jakiegoś czasu zdecydowanie najbardziej podoba mi się styl clean & simple i staram się go stosować w moich pracach.

Ten kalendarz powstał w oparciu o papiery z sierpniowego zestawu do project life z firmy Citrus Twist. Mam nadzieję, że się wam spodoba. A może wolicie ten z zeszłego roku?

Jeśli natomiast szukacie ładnych planów lekcji do wydrukowania zajrzyjcie koniecznie na bloga My Pink Plum tu i tu. Znajdziecie tam z resztą również wiele innych, ładnie zaprojektowanych i praktycznych grafik do wykorzystania w domu. Moim absolutnym faworytem są karteczki z loginem i hasłem do wifi. Też takie przyczepiacie na lodówce żeby wasi goście mogli się połączyć? Jeśli jeszcze nie, to bardzo proszę link do kilku ślicznych wzorów :-).




0 komentarze:

Prześlij komentarz