sobota, 10 października 2015

Tadaaam!

No dobrze... Wszyscy wiemy że najtrudniej jest zacząć. Ale cóż, czasem trzeba się przemóc, zebrać w sobie i przewalczyć ten stan. Tak właśnie zapadła decyzja o stworzeniu tego bloga. Dylematów miałam mnóstwo, głównie te związane ze strachem przed wystawieniem się na "widok publiczny", na ocenę czy krytykę moich pomysłów. Ostatecznie uznałam że warto i szkoda byłoby odmówić sobie takiej przyjemności. Bo to naprawdę zapowiada się przyjemnie!

A więc, zabawę w blogowanie czas zacząć!

Na początek postanowiłam pokazać Wam dwie kartki okolicznościowe, które natchnęły mnie na stworzenie bloga. Przygotowałam je kilka dni temu z myślą o urodzinach naszej koleżanki i to wtedy właśnie pomyślałam, że chciałabym pokazać je większej grupie osób i pochwalić się trochę tym co robię.

Tak narodził się pomysł na założenie tego bloga...

Początkowo miało być głównie scrapbookowo, albumowo i kartkowo. Ale w miarę przygotowywania się do powstania Coffee Break zaczęły pojawiać się w mojej głowie też inne pomysły. Zobaczymy więc jakie inne tematy będą wdzierać się tylnimi drzwiami. Na razie zbyt jest to wszystko onieśmielające żeby się za bardzo rozpisywać więc dodaję zdjęcia i kończę na dziś.

Miłego oglądania.... ;-)

Pati





Lokalizacja: Warszawa, Polska

0 komentarze:

Prześlij komentarz