wtorek, 26 stycznia 2016

Kartki pełne optymizmu


Na przekór temu co od wczoraj dzieje się za naszymi oknami, dziś u mnie coś kolorowego i pozytywnego. Prawda że od razu jest przyjemniej, kiedy popatrzymy na takie kolory? Ciekawe od czego zależy to po jaką paletę barw sięgamy siadając nad nowym projektem.  Nie mówię oczywiście o czymś co robimy w celach zawodowym, ponieważ wiadomo że różne są założenia. Chodzi mi o prace kreatywne dla nas samych. Zauważam po sobie że moje kartki czy scrapy powstają w najróżniejszych odcieniach i stylach. Nie mam ulubionych zestawów, czasem po prostu mam na coś ochotę. Dziś chciałam żeby było pastelowo i słodko. I chyba się udało :-)




Mamy tu wykorzystany piękny zestaw papierów Nine & Co Teresy Collins, stempel Lemonade i tekturki z Wycinanki. Są pokryte tuszami Distress Ink, zaś krem na babeczkach to biały puder do embossingu na gorąco.

Mam nadzieję że Wam się spodobały.






0 komentarze:

Prześlij komentarz